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誠に勝手ながら、休業日のお問い合わせにつきましては、平日の営業時間内に順次対応させて頂きます。大変ご迷惑をおかけいたしますが、何卒ご理解くださいますようお願い申し上げます。(カスタマーサポート休業日:土曜日、日曜日、祝日、夏季休業、冬季休業 平日営業時間:11:00~18:00)

お問い合わせのお受付から、1営業日以上経ってもカスタマーサポートより連絡がない場合は、ご入力いただいたEメールアドレスに誤りがあるか、お使いの携帯電話やメールサービスの設定により、メールの受信がブロックされていたり、迷惑メールフォルダに受信されている可能性がございます。お手数ではございますが、今一度ご確認くださいますようお願い申し上げます。

We regret to inform you that we will respond to your inquiries during the holidays in order during business hours on weekdays. We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding. (Customer support is closed on Saturdays, Sundays, national holidays, summer holidays, and winter holidays. Weekday business hours: 11:00~18:00)

If you do not hear from customer support within one business day after your inquiry is received, it is possible that the e-mail address you entered is incorrect, or that your cell phone or e-mail service is set to block incoming e-mails or that your e-mail is being delivered to your spam folder. Please contact us once. We apologize for the inconvenience, but please take a moment to check your e-mail address.